Virágom-virágom

Virágom-virágom

Szeretnék virágokat az erkélyemre. Hogy kezdjem?

2019. április 22. - Bettynusz

Mindig nagy álmom volt, hogy legyen egy kis kertem tele virágokkal, bár szerintem ezzel sokan vagyunk így. :) Erre eddig sajnos nem volt lehetőségem, viszont tavaly erkélyes lakásba költöztem, így tavasszal kaptam is az alkalmon. Azonnal rohantam virágokat venni, ámbár semmit nem értettem a témához, milyet szokás, mi marad meg, melyiket könnyű kezelni és egyáltalán....
Ismerősöktől és interneten kutakodva jutottam némi eredményre, de igazából saját tapasztalat, ami végül a legmeghatározóbb volt. A végeredmény a képen látható, kezdőként nagyon büszke voltam rá.

Hogy kezdjem?

1. lépés

Az első és legfontosabb, hogy győződjünk meg róla, hogy van erkélyünk ;) Majd tegyük rendbe, ne legyen tele kacatokkal, lehetőleg ne tárolóként funkcionáljon.

2. lépés

Szerezzünk be virágládákat, cserepeket, ami méretekben passzol az erkélyünkhöz. Figyeljünk a korlátra, mert eltérő vastagságúak, formájúak lehetnek. Az akasztós virágláda, nem feltétlen működőképes minden korláton, illetve előnyös, ha az akasztó mérete szabályozható, így rá tudjuk szorítani a korlátra, hogy stabilan fogja.

3. lépés

Teszteljük le, hova helyeznénk, fel tudjuk-e rakni, elfér-e, kényelmesen hozzáférünk-e locsolás szempontjából, ha kifolyik a víz, hova csorog...

Mivel kezdőként én sem a legdrágább ládákat vásároltam, a korlát belső felére akasztottam, így elkerülve azt a veszélyt, hogy széllökések vagy bármi váratlan helyzet hatására, valaki fejére pottyanjon, vagy az alsó szomszéd birtokába kerüljön :) Másrészt, amit én választottam virágot, szépen kifelé növekedett, így kintről is csodálhatták a járókelők.

4. lépés

Jöhetnek a virágok és növények :) (Ezt egy másik posztban kifejtem :) )

A bejegyzés trackback címe:

https://viragom.blog.hu/api/trackback/id/tr4314779964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása